Питання туристичного бренду Львова обговорювали під час туристичної конференції "Перемагай з Левом". Як повідомляє кореспондент "Львівського порталу", у конференції брали участь провідні експерти туристичної галузі з України, Німеччини, Польщі, Нідерландів, Великої Британії та Уельсу, які презентували своє бачення розвитку туризму у Львові та поділилися власним досвідом на прикладі інших європейських міст.
Основним питанням конференції звучало так: яким має бути бренд Львова, які асоціації має викликати наше місто у туристів? Адже сприйняття Львова здебільшого базується на стереотипах. Наприклад, росіяни бачать Львів як суто антиросійське місто, а поляки – як антипольське. Тому яскравий бренд, обличчя міста привабить туристів. Адже туристична галузь у Львові розвивається, проте не вельми стрімко.
Також обговорили, яку користь може отримати місто від такої спортивної події, як Євро- 2012. Дискутували і про різні сектори туристичної діяльності, як-от культурний, фестивальний, гастрономічний.
Ось що розповів представник Віденської туристичної конференції Вольфганг Краус про те, як потрібно рекламувати Львів: «Все що потрібно — це активно працювати самому та заохочувати до співпраці своїх партнерів, покращувати власну продукцію та послуги. Позиціонувати місто Львів та події у ньому як такі, які недопустимо пропустити. Досягати успіху в наших завданнях та починаннях».
Джерело: portal.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий