З початку Євро-2012 в Інформаційну службу Львова зателефонували 1800 туристів. Цю інформацію передають у медіа-центрі «Львів-2012».
Звертаючись до Інформаційної служби, туристи здебільшого питали про пошук маршруту, вулиць та транспортного сполучення основних інфраструктурних об'єктів міста. Зокрема, майже половина клієнтів повторювали питання: якими вулицями добратися до місця призначення; скільки часу потрібно на дорогу; яким громадським транспортом краще користуватися.
Також, актуальним питанням туристів, оператори Інформаційної служби називають питання про поселення у Львові. Наприклад, це інформація про вільні місця в готелях, вартість проживання, зручність розташування тощо.
Користувалась попитом інформація розділу «для вболівальника». Зокрема, це питання про фан-зону, фан-посольства, дні та години проведення матчів, продаж та вартість квитків, допомога туристу, відпочинок та інші.
Після закінчення Євро-2012 роботу Інформаційної служби хочуть перевести в лінію туристично-інформаційної допомоги.
Джерело: portal.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий