20.11-04.12.2012
18:00
Кафе Фотоклуб "Ч/Б.5х5″
Мистецьке об'єднання «Дзиґа» та Кіноклуб Олега Яськіва запрошують на перегляд та обговорення програму шедеврів італійського кіно «Найкраще з Італії»
Якщо Франція була кінематографічною відповіддю Голівуду, то місце Італії особливе і таке, що важко означити. З одного боку, воно нібито перебуває у перманентній кризі, з іншого – народжує геніїв, які створюють напрямні у розвитку кіно.
Беззаперечно золотий період великого італійського кіно припадає на другу половину минулого сторіччя, і зокрема, на семидесяті роки. Такої концентрації талановитих режисерів, операторів, художників та сценаристів, яких дала світові Італія, не знає жодна інша країна. Вражає багатогранність їх таланту та різноманіття персональних стилів, які запропонували це покоління італійських кіномитців.
У результаті, немає кіномана чи просто розумної людини, серед улюблених режисерів якої не було б хоча б одного італійця цього визначного періоду. А це означає, що цілі покоління – і не лише батьків, але й наше – фактично світоглядно та ментально формувалося за естетичними критеріями визначних італійських режисерів.
Дуже хочеться продовжити цю традицію, тому що таке кіно не старіє на полицях музеїв кіно і не вмирає у серцях людей. Тому що воно створене для кожного, хто шукає логіки та гармонії у своєму та чужому житті. Для кожного, хто хоче навчитися по-справжньому радіти, любити, діяти…
Федеріко Фелліні "Амаркорд"
20 листопада (вівторок) Італія,1973
Федеріко Фелліні створив власний неповторний кінематографічний світ. Він довів, що кіно – правдивіше, ніж реальність, цікавіше, ніж буденність і неповторне як життя… «Амаркорд» – автобіографічна і найвідоміша робота майстра, у якому найкраще проявилися всі ознаки особливого режисерського стилю, що поєднує карнавальну радість буття з байдужим матеріальним простором сучасної цивілізації.
Премія Оскар за кращий іноземний фільм
Лукіно Віконті "Смерть у Венеції"
27 листопада (вівторок), Італія, 1971
Найважливіші особливості, якими відрізняються фільми Лукіно Вісконті, – це величезної сили психологізм, глибина мислення, бездоганна гра акторів, філософський рівень узагальнень.
Лукіно Вісконті з походження був аристократом і його фільми просякнуті духом шляхетності, людського достоїнства та боротьби з самотністю у жорстокому світі.
«Смерть у Венеції» – безумовно «культовий фільм», якщо можна так говорити про творчість Вісконті. Шедевр, в якому гармонійно поєднана літературна основа – за повістю Томаса Манна, музика Гюстава Малера та блискуча акторська гра Дірка Богарда. Вершина «Німецької трилогії» режисера.
Ювілейна Премія у Каннах-72, 4 нагороди британської кіноакадемії
Бернардо Бертолуччі "Конформіст"
04 грудня (вівторок), Італія, 1970
Бернардо Бертолуччі – дуже різноманітний стилістично і водночас відповідальний ідейно режисер, який розвинув традиції монументального та психологічного кіно, фактично ставши лідером екзистенціалізму у кіно. Втім, навіть це означення не повністю характеризує цього чудового режисера, адже він до сьогодні відзначається неперевершеним смаком та відповідальністю у підборі команди (операторів, художників, сценаристів) для створення фільмів.
«Конформіст» – шедевр не лише з точки зору ідейного змісту, але й у естетичному вирішенні, завдяки геніальній роботі оператора Вітторіо Сторраро. Більше того, для України на сучасному етапі саме цей фільм залишається на диво актуальним.
Дві премії Берлінського кінофестивалю ( в т.ч. євангелічного журі)
Джерело: ulvovi.com
Комментариев нет:
Отправить комментарий