Десятки охочих зібрались в пабі «Горище» для того, щоб підтримати улюблену футбольну команду та насолодитись грою. Але боротьба йшла не лише на полі: луцькі вболівальники відстоювали честь міста, змагаючись у кількості випитого пива.
Таким чином урізноманітнити перегляд матчів Англійської Прем'єр-Ліги вирішив виробник пива «Carlsberg» — саме він виступив організатором змагань.
Суть його полягає у тому, що під час перегляду матчів АПЛ, між собою змагаються заклади із різних міст України: цього разу лучани, які зібрались у пабі «Горище», протистояли пабу «O'Martin» із Сімферополя.
Так, у закладах встановлені веб-камери, за допомогою яких відбуваються телемости між вболівальниками із різних міст, а також лічильники, які рахують, скільки бокалів фірмового пива випили гості. Перемагає той паб, гості якого випили найбільшу кількість янтарного напою.
Комментариев нет:
Отправить комментарий