Депутати Луцької міської ради вибрали промоційним логотипом міста символ у вигляді ключа і з гаслом «Луцьк: приємне відкриття».
Відповідне рішення депутати прийняли 2 березня під час пленарного засідання.
Нагадаємо, що 20 лютого журі конкурсу «Розробка логотипу міста Луцька» визначило серед чотирьох варіантів логотипу два зразки.
На розгляд міської ради начальник відділу розвитку туризму Наталія Бунда представила саме цих два варіанти: логотип у вигляді серця, в якому видніється замок Любарта та девіз «Луцьк у твоєму серці», а також логотип у формі ключа з зубцем у формі в'їзної вежі замку Любарта та девізом «Приємне відриття».
Як розповіла Бунда саме ці два варіанти стали фіналістами онлайн голосування на сайті міської ради та у соціальних мережах.
До обидвох логотипів депутати мали претензії. Наприклад, депутат Анатолій Бірюков до кольору, Андрій Осіпов до вигляду вежі, Василю Грибу був не до вподоби шрифт.
Богдан Шиба сказав, що конкурс узагалі не вдався, а логотип з ключем схожий на бульдозер, якщо прижмурити очі. Однак він закликав таки проголосувати, адже логотип можна буде потім змінити.
Депутат Сергій Григоренко зауважив, що досконалого нічого немає, але люди, які критикують повинні були надати свої пропозиції.
«Недосконалий логотип краще, ніж його відсутність», — зауважив Григоренко.
Отож логотип-ключик зі слів Бунди закликає туристів відкрити для себе Луцьк, як місто зі старою історією і цікавими фестивалями. Кольори червоний, блакитний та жовтий символізують кольори луцького та українського прапора.
Наталія Бунда також наголосила на тому, що логотип для промоції не відміняє офіційну символі міста.
Джерело: volynpost
Комментариев нет:
Отправить комментарий