понедельник, 17 сентября 2012 г.

У львівських ЗМІ знайшли 22% замовних матеріалів

У серпні у львівських медіа виявили вдвічі більше “джинси”, ніж за анологічний період у липні. Так 21,82% проаналізованих матеріалів у шести друкованих виданнях містять ознаки замовності. Про це свідчать дані моніторингу, який проводить Львівський прес-клуб, інформує Інститут масової інформації.

Для порівняння, у липні відсоток “заказух” у львівських медіа становив 11,01%, у червні – 9,71%.

“Найбільше матеріалів із ознаками замовності опублікувала «Львівська газета» — 61,11%, на другій позиції – газета «ZIK» — 33,33%, на третій – «Високий замок» — 15,38%, на четвертій – «Львівська пошта» — 13,33%, на п'ятій – «Експрес» — 5,56%” — йдеться у звіті моніторингу.

Жодної “джинси” експерти не зафіксовали в газеті «Ратуша».

Щодо інформагенцій, то відсоток матеріалів із ознаками замовності в інформагенціях «ZIK» і «Zaxid.net» становить відповідно 28,57% і 5,71%.

Попри негативну тенденцію, експерти відзначають, що у Львові все ж ситуація з “джинсою” та дотриманням журналістських стандартів краща, ніж на сході країни. “Ми моніторимо також ЗМІ Донецька та Криму. В львівських журналістів є хоч трохи відчуття, що вони роблять щось неправильно, що щось порушують. Тоді як у донецьких медіа джинса значно нахабніша” — прокоментував медіа-експерт Отар Довженко.

Львівський прес-клуб з 6 до 12 серпня 2012 року моніторив шість друкованих видань у Львівській області — «Високий замок», «Експрес», «Львівська пошта», «Львівська газета», «Ратуша», «ZIK» і дві інформаційні агенції — «ZIK» і «Zaxid.net».

 

Джерело: portal.lviv.ua

Здесь можно оставить свои комментарии.

Комментариев нет: