У львівській мерії планують запровадити уже до початку нового року перший етап концепції впорядкування вуличного паркування у центральній частині міста з паралельним створенням вільних від транспорту пішохідних зон. Згодом, запровадивши в дію концепцію цілком, з центру повністю виведуть вуличне паркування автівок. Про це сьогодні на прес-конференції повідомили радник міського голови з питань влаштування вело інфраструктури Олег Шмід та заступник начальника управління транспорту та зв'язку ЛМР Андрій Білоус.
Як розповів О.Шмід, концепція впорядкування вуличного паркування у центральній частині міста з паралельним створенням вільних від транспорту пішохідних зон зараз перебуває на стадії доопрацювання та обговорення, пізніше її винесуть на громадські слухання, а після цього на затвердження виконкомом та сесією ЛМР.
Концепція поділяється на три стадії, кожна з яких має свій термін виконання. Перша стадія передбачає три етапи. На першому етапі створюються дві платні паркувальні зони з контрольованими в'їзними та виїзними терміналами: на вул.. Валовій та площі Міцкевича. Довкола історичного ареалу будуть встановлені механічні бар'єри для блокування доступу транспорту в пішохідну зону. У трьох місцях будуть розташовані автоматичні болларди (стовпчики, підняття-опускання яких регулюються автоматично з пункту управління, або ж реагують на спеціально обладнані транспортні засоби).
За словами О.Шміда, трамваї будуть обладнані маяками, на які реагуватимуть болларди й автоматично опускатимуться. Для проїзду в центр спецтехніки або ж авто мешканців необхідне втручання через пульт управління, який планують розмістити на охороні Ратуші. Також не працюватимуть болларди уночі, аби забезпечити доведення товарів у крамниці чи заклади харчування у центральній частині.
Також для запобігання паркуванню в недозволених місцях застосовуються такі технічні засоби, як вази, велостійки, огородження. «Варто зазначити, що всі ці заходи ми вчиняємо, аби виконати рішення ради ще з 1996 року. З того часу вже ухвалено, що центральна частина міста повинна бути пішохідною», – зазначив О.Шмід.
На другому етапі ареал пішохідної зони розширюється навколо площі Старий Ринок, а також на ділянку вулиці Сербська від площі Соборної до Валової та на вул. Ф.Ліста.І
Врегульовується паркування в межах кільця, окресленого пл. Торгова, вулицями Городоцька, Менцинського, Листопадового Чину, Університетська, Січових Стрільців, Словацького, Стефаника, Дудаєва, Григоровича, Мартовича, Грушевського, Скельна, Костомарова, Шота Руставелі, Франка, Винниченка, Кривоноса, Гонти, пл. Осмомисла.
На третьому етапі планується запровадити лише односторонній рух кількох вулиць, зокрема, Франка та Левицького, де найчастіше утворюються автозатори.
Також буде об лаштована закрита платна паркувальна зона в районі площі Святого Теодора.
На наступній стадії передбачається облаштування парком атами відкритих паркувальних зон з транзитним рухом автотранспорту в наближених до центру дільницях. Домінуватиме принцип: чим ближче до центру міста, тим дорожчим стає авто. Термін виконання – 2014-2016 рр.
На завершальній стадії передбачається будівництво підземних і багатоповерхових паркінгів і поступова сумірна ліквідація вуличних паркувальних зон. Термін виконання – 2017-2022 рр. Розробники концепції переконані, що її реалізація сприятиме покращанню роботи транспортної системи, зростанню туристичної привабливості Львова, конкурентності Львова порівняно з іншими містами, притоку інвестицій в інфраструктуру, підвищенню прибутковості приватного бізнесу в центральній частині міста, екологічній ситуації.
Джерело: portal.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий