Через збитки, завдані туристичній сфері Львова карантином, влада міста та об'єднання львівських рестораторів і готельєрів спільно формуватимуть новий промоційний продукт Львова, орієнтований на мешканців Східної України, повідомив мер Львова.
За його словами, наступні тижні будуть присвячені розробці промоційних заходів. Міський голова Андрій Садовий зазначив, що буде проведено активну кампанію на Сході України, щоби привернути тамтешніх жителів до відвідин Львова. «Для багатьох з них Львів стає відкриттям», - наголосив мер. Він підкреслив, що цю кампанію будуть готувати вже під наступне Різдво.«Цей карантин дав дуже серйозні збитки для нашого міста у галузі туризму. Нам потрібно буде продумати дуже серйозні промоційні заходи спільно з Гільдією рестораторів, Гільдією готельєрів, щоб ми могли повернути туристичні потоки до нашого міста», — сказав Андрій Садовий. Зокрема, основна промоційна увага зосереджуватиметься на туристах зі сходу України: Харкова, Донецька, Дніпропетровська.
Нагадаємо, за словами міського голови, внаслідок карантину туристична галузь Львова зазнала значних збитків: наповненість готелів та закладів ресторанного бізнесу знизилась на 80-90%.
…
Джерело: kava.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий