Унаслідок масштабного обстеження засобів зовнішньої реклами у Львові було виявлено 121 рекламну конструкцію, яка потребує приведення до належного технічного та естетичного стану. Про це повідомляє прес-служба Львівської міської ради.
До числа цих конструкцій потрапили рекламні засоби із обдертим зображенням, непофарбованими опорами, погнуті тощо. Також траплялися часті випадки обклеєння стовпчиків рекламних засобів оголошеннями.
«85% порушень естетичного вигляду засобів зовнішньої реклами були усунені в результаті усного звернення нашого управління. 15% рекламорозповсюджувачів, які не відреагували на телефонограми, отримали відповідні листи з вимогою привести свої засоби зовнішньої реклами до належного стану», — зауважила керівник КП «Адміністративно-технічне управління» Інна Свистун.
Як роз'яснюють в «Адміністративно-технічному управлінні», власники зобов`язані утримувати рекламні конструкції у належному технічному та естетичному стані, самостійно усувати усі пошкодження та неполадки, забезпечувати їх охайний зовнішній вигляд. Рекламні засоби повинні відповідати сучасним вимогам якості та дизайну, бути справними із надійним кріпленням усіх елементів. У темну пору доби, як правило, засоби реклами мають підсвітлюватися. Щоб утримувати свої рекламні конструкції у належному стані, рекламорозповсюджува чі зобов'язані керуватися вимогами «Правил розміщення зовнішньої реклами у м. Львові».
Нагадаємо, що за незадовільне утримання рекламних засобів на правопорушників чекатимуть штрафні санкції у розмірі від 850 до 1700 грн.
Джерело: portal.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий