У Львові в кінотеатрі “Копернік” сьогодні розпочинаються вечори французького кіно. П’ять стрічок, знятих за останні два роки, презентують доволі легкий та розважальний кінематограф. Утім від своєї легкості він не стає гіршим.
«Париж! Париж!». 18 лютого, 16.50, 19.00. 19 лютого, 16.50
Стрічка Крістофа Барратьє “Париж! Париж!” (Faubourg 36, 2008, музична драма, 116 хв.) зібрала під свої знамена Жерара Жуньо, Кловіса Корніяка, Кад Мерад та П’єра Рішара.
…Париж 1936 року. Троє артистів кабаре намагаються відродити концертний зал “Шансонія”, який у попереднього власника відібрав нечесний комерсант. Під дахом “Шансонії” вирують пристрасті: кохання, зрада, підступ та передвоєнні політичні протистояння.
Крістоф Барратьє мав спільну роботу із Жераром Жуньо, яка стала дуже успішною для режисера: у 2004 році фільм “Хористи” було номіновано на “Оскар”, а також відзначено національними та міжнародними призами.
Цього разу музика також є головною у фільмі. Саме вона стає і тлом, і каталізатором веселих та сумних подій, які переживають герої. Драма, одягнена в різнокольорові шати мюзиклу, в легкій формі розповідає про передвоєнну Францію та вірність своєму покликанню, попри всі негаразди. “Наш фільм — не просто погляд на Париж, це поетична фантазія”, — говорить сам Крістоф Барратьє.
LOL (регочунеможу). 19 лютого, 19.00. 20 лютого, 16.50
LOL (регочунеможу) (LOL (Laughіng Out Loud, 2008, молодіжна комедія, 103 хв.) стала своєрідним продовженням знаменитого “Буму”. Ось тільки цього разу його зірка Софі Марсо опинилася по інший бік барикад і зіграла маму головної героїні.
LOL мовою інтернету означає Laughіng Out Loud (регочунеможу). Так друзі називають п’ятнадцятирічну Лолу. Фільм присвячений проблемам її дорослішання: перше кохання, перші зради, стосунки із мамою, яка також не дуже добре може дати раду своєму приватному життю. Цей фільм Лізи Алессандрін не претендує на особливу глибину. Проте ця невибаглива французька комедія знята зі знанням справи: у режисерки троє дітей. “Що відбувається з нашими малятами?” — 99,99% матерів рано чи пізно з гіркотою ставлять це запитання, дивлячись на св� �їх дітей-підлітків. “Ми привели їх у світ, теплих і м’яких діточок, і одного разу раптом ти бачиш замість цього височенну істоту у вузьких джинсах”, — зізнається Ліза Алессандрін.
“Мої зірки і я”. 20 лютого, 19.00. 21 лютого, 16.50. 23 лютого ,19.00
“Мої зірки і я” (Mes stars et moі, 2008, комедія, 95 хв.) — витончена та надзвичайно дотепна комедія, побудована на нюансах глядацького знання та пізнавання. Летиція Коломбані зняла картину про трьох яскравих зірок, у ролях яких знялися Катрін Деньов, Еммануель Беар та Кад Мерад, та їх палкого шанувальника. Зрозумівши, хто втручається у їхнє життя, скасовуючи проби та відганяючи коханців, актриси розпочинають свою війну. Бідному Роберу Бузе не солодко. Чудова стрічка, яку дивилися на одному подиху. Можливо, ще й тому, що акторки внесли багато особистого в кожну зі своїх героїнь: наприклад, Катрін Деньов прибуває на прем’єру стрічки у сукні, яку вона вбирала, отримуючи “Золотого скіфського оленя” з рук Віктора Ющенка у Києві тощо. Режисер Патріс Леконт (”Дівчина на мосту”, “Один шанс на двох”) з’являється у крихітній ролі режисера Патріса Лелюка, а найвідоміший у Франції агент Домінік Бешеар, послугами якого користуються Анук Еме, Беатріс Даль, Наталі Бай, Софі Марсо, з’являється у ролі… найвідомішого у Франції агента Домініка Бе. Про те навіть якщо не читати цитати та аналогії, стрічка подарує багато приємного. Тим паче, що саме тут повною мірою проявляється почуття гумору блискучої драматичної актриси Катрін Деньов.
“Клієнтка французького жиголо”. 21 лютого, 19.00. 22 лютого, 16.50
“Клієнтка французького жиголо” (Clіente, комедійна мелодрама, 2008, 87хв.) королеви французької комедії Жозіан Баласко, яка грає тут одну із ролей другого плану. А в головній ролі — клієнтка Домініка Бе Наталі Бай. Сумна історія про самотність, як це часто буває у французькому кіно, має при цьому форму комедії. Юдіт — розлучена жінка середнього віку, яка боїться заводити серйозні стосунки і винаймає собі через інтернет молодих привабливих юнаків для сексу. Саме так вона знайомиться із Патриком, який підробляє жиголо , щоб утримувати дружину та всю її вибагливу родину. Звичайно, така ситуація провокує на цілий феєрверк комічних подій, що припорошені, утім, шаром смутку.
“Мені здається, у житті все може трапитися, і жиголо — теж свого роду професія. Надавати ескорт-послуги не так легко, як здається. Альфонси мають завжди добре виглядати, бути цікавими й начитаними. Чомусь, дівчина-утриманка — це нормально, а чоловік-жиголо — людина третього сорту. Ні, у нього теж можуть бути свої почуття, поняття про любов. Тільки ставати звичайною секс-іграшкою для чоловіка принизливо”, — каже Жозіан Баласко.
”Луїза-Мішель” . 22 лютого, 19.00. 23 лютого, 16.50
Стрічка “Луїза-Мішель” (Louіse-Mіchel, авантюрна комедія, 2008, 94 хв.) — третій спільний фільм режисерського дуету двох бельгійських телевізійників Гюстава де Керверна та Бенуа Делепіна. Їх перший повнометражний фільм “Занедбані” (2004) одержав визнання критиків. Наступний фільм — “Аавіда” (2006) був з успіхом показаний у рамках Каннського кінофестивалю. А цими днями на Берлінале відбуватиметься презентація їх останньої, четвертої спільної роботи “Мамонт”. Разом із дуетом режисерів-розбишак фільм пред ставлятиме актриса Йоланда Моро. Саме вона зіграла роль Луїзи у картині “Луїза-Мішель”.
Якщо хтось вирішує покарати свого нечесного боса, то він має знайти жінку на ім’я Луїза та її партнера, телепня з пістолетом, в якого пістолет на ім’я Мішель. Вони — злагоджена команда професіоналів, що безжально розбирається із тими, хто відсиджується в офшорних зонах.
“З наших попередніх фільмів ми хотіли запозичити почуття ритму й оригінальні кадрові рішення, і щоб звук був всюдисущим, навіть в епізодах тривалого мовчання. Діалоги зводилися б до мінімуму, а актори б імпровізували”, — говорять Бенуа Делепін і Гюстав де Керверн, режисери, відомі не лише специфічним чорним почуттям гумору, але і цілковитою відсутністю політкоректності.
П’ять різних фільмів, п’ять історій, об’єднаних блискучими акторськими роботами та умінням говорити про складне просто, а про сумне — із гумором. П’ять французьких фільмів, п’ять вечорів, проведених із задоволенням.
Джерело: lvivpost.net
Комментариев нет:
Отправить комментарий