среда, 28 января 2009 г.

Ресторани Японії знижують ціни, щоб не втікли відвідувачі

Ресторани Японії знижують ціни, щоб не втікли відвідувачі

Мережеві ресторани та супермаркети Японії все більше включаються у кампанію по зниженню цін та втриманню відвідувачів та покупців в умовах фінанасової кризи.

Ресторани і магазини намагаються привабити відвідувачів низькими цінами, використовуючи високий курс йєни та низькі ціни на нафту. Високий курс йєни, який виявився фатальним для промисловості, орієнтованої на експорт, оскільки знижує прибутки японських компаній від продажу закордон при перерахунку цих продаж на йєни, може стати шансом для підвищення попиту всередині країни.

Наприклад, мережа супермаркетів Seiyu з минулого року знизила ціни на імпортні продукти, оскільки у йєнах вони обходяться магазину дешевше. Аналогічні компанії під слоганом “Висока йєна — низька ціна” та “Прорив з депресії” регулярно проводять найбільші мережі Ito Yokado та AEON.

Не лишається у тіні також і ресторанний бізнес. Одна з найбільших у країні мереж кнайп Watami планує розпочати старт своїй кампанії зниження цін, починаючи з пива та інших алкогольних напоїв. Мережа сімейних ресторанів Denny`s провела кампанію під слоганом “Висока йєна — дешевші 200 позицій у меню”. 

Джерело: kava.lviv.ua

Здесь можно оставить свои комментарии.

Комментариев нет: