Підсумки чергового дослідження коливань на споживчому ринку для фахівців львівської кондитерської фабрики "Світоч" були дещо несподіваними. Вони засвідчили, що українців "потягнуло" в далекі 1980-ті. Більшості з опитаних захотілося поласувати виробами, які тоді вважали однією з "родзинок" кондитерської промисловості. Навіть зовнішній вигляд згадували з ностальгією. Що ж говорити про смак солодощів.
Проте пояснити свої уподобання ніхто з опитаних не міг. "Ми так вважаємо", – лунала звична відповідь. Для фабрики і це мало значення. Якщо не хочете втратити споживачів, то до їхніх слів потрібно дослуховуватися. І "світочівці" зробили висновки. Розпочалася копітка праця над зміною рецептур, зовнішнього вигляду продукції.
Серед останніх інновацій – збільшення частки какао в шоколадній масі чорного шоколаду з 41 до 44%, що гарантувало насиченіший аромат і смак. А на витонченій і сучасній поверхні шоколадок поряд із назвою бренда з'явився донедавна добре знайомий "Знак якості".
Відповідно до побажань споживачів, обгортки шоколадок оформили у стриманих кольорах і строгому класичному стилі. Крім того, як і в радянські часи, шоколадні плитки дбайливо загорнули у приємну на дотик золотисту фольгу.
Як повідомив директор із корпоративних питань Геннадій Радченко, для компанії Nestle оновлення бренда "Світоч" – це тривалий проект, реалізацію якого розпочато ще наприкінці минулого року. Упродовж наступних кількох місяців львів'яни й інші шанувальники виро� �ів фабрики "Світоч" отримають іще кілька новинок. Деякі з них не мають аналогів на українському кондитерському ринку. Зокрема, покупці зможуть поласувати "Молочним шоколадом із чорничним йогуртом".
Василь Худицький
Джерело: gazeta.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий