У місті роблять перші кроки до інноваційного підходу навчання учнів п'ятих класів. Декотрі школи міста перейняли нову голландську методику викладання для учнів 5-тих – 6-тих класів, повідомляє прес-служба Львівської міськради.
Така нова методика навчання включає в себе індивідуальний підхід до кожної дитини окремо, дає можливість учням самостійно шукати та обирати для опрацювання на уроках ті теми, що їх більше цікавлять. Також завдяки цьому проекту вчителю легше виявити творчі можливості та здібності кожної дитини.
Основна форма роботи у школі проводиться в групах. Учні отримують завдання, для кожної групи окремо і опрацьовують його самостійно. У групі кожен має свою роль і своє завдання, яке має виконати. Такі завдання розвивають у дітей організаційні здібності та навички роботи у команді. Як стверджують педагоги, групова робота спонукає працювати кожного. Така нова методика вже практикується в кожному районі Львова в одній школі. Для кращого навчання учнів для п'ятикласників зменшили кількість вчителів.
Начальник управління освіти ЛМР Надія Оксенчук повідомила під час брифінгу: «Ми не змінюємо програми навчання, ми пропонуємо нові підходи до навчання, нову методику викладання. Діти зі шкіл, де є звикле навчання, мають ті самі вміння, що й діти, які вчаться за іншими методиками. Самі вчителі визначають, чи використовувати їм цю методику».
Також у львівських школах використовують інноваційний метод навчання читання для «першачків». Метод «Від тексту до букви» уже 12 років поспіль успішно використовують у львівській СЗШ І-ІІ ступенів «Школа радості». Цей метод в Україні запровадив ще у 20-х роках минулого століття видатний педагог Яків Чепіга. У школі усі діти за три-чотири місяці навчаються читати. Діти, не знаючи букв, на заняттях мають перед собою слова, відповідні малюнки і речі, які вони принесли у цей день. Протягом дня учитель вивішує малюнки, читає з дітьми сло ва, складає із ними речення. Діти передруковують ці слова, передруковують речення. На уроці математики діти вчаться рахувати предмети або малюнки, з якими уже працювали на попередньому уроці. За таким методом читання дитині цікаво перекопіювати слово, яке в неї асоціюється з улюбленою іграшкою. Тому дитина, кілька разів перекопіювавши це слово, запам'ятовує його. Протягом дня таких слів запам'ятовується від двох до п'яти. Поступово діти навчаються самостійно відрізняти літери в словах, які запам'ятали.
Успішно реалізується у м. Львові особистісно-орієнтоване навчання за принципом «Лицем до дитини», програма «Крок за кроком», розвивальне навчання.
Джерело: portal.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий