среда, 14 октября 2009 г.

«Побори з ресторанів у Львові: повертаємося у 90-ті роки?» — львівський ресторатор

«Побори з ресторанів у Львові: повертаємося у 90-ті роки?» - львівський ресторатор

“…з призначенням нового начальника Львівського управління у справах захисту прав споживачів до Львова повернулися 90-ті роки та відновилися побори чиновників з львівських бізнесменів-рестораторів…”

До KAVA.LVIV.UA зателефонував чоловік, який представився менеджером одного з львівських ресторанів та попросив опублікувати його звернення до Гільдії рестораторів Львова.

Подаємо його звернення у повному обсязі:«Я з повагою ставлюся і є постійним відвідувачем сайту kava.lviv.ua. На вашому сайті є лого Гільдії рестораторів Львова. Тому сайт асоціюється в мене насамперед з Гільдією, до якої я хочу анонімно звернутися. Чому анонімно – я не знаю, як на це відреагують власники ресторану, хоча я працюю в них не перший рік. Також я не хочу підставляти ресторан, яким керую вже багато років. Наскільки я зрозумів, з призначенням нового начальника Львівського управління у справах захисту прав споживачів до Л� �вова повернулися 90-ті роки та відновилися побори чиновників з львівських бізнесменів-рестораторів. Я не входжу до Гільдії рестораторів Львова, бо вважаю, що вона не здатна захистити нас, львівських рестораторів, від чиновницького свавілля, яке нагадує 90-ті роки. Влада цьому свавіллю сприяє, а Гільдія рестораторів – не в змозі це зупинити. Доки трапляються такі речі (а я впевнений, що подібне призначення – не останнє у Львові напередодні виборів), ми, ресторатори, будемо не платниками податків, а платниками «данини»! Незрозуміло: чи комусь потрібна велика «каса» до виборів, чи велика армія незадоволених бізнесменів? Але, за великим рахунком, такий стан речей влаштовує нас, рестораторів. Ми давно вже звикли вирішувати свої проблеми не через наведення порядку у стосунках із владою, а через продажність чиновників. Тому що уся нормативно-правова база, на якій ґрунтується ресторанний бізнес, побудована на його знищення. І це знають чиновники, котрі не вдарять палець об палець, щоб змінити щось на краще. Мене обурює те, що Львівське управління у справах захисту прав спо� �ивачів мало би захищати тих самих споживачів від різного роду «наливайок» зі смердючими ковбасами, — так званих «гадючників», а не займатися поборами з сумлінних бізнесменів! І якщо Гільдія рестораторів Львова дійсно представляє інтереси представників ресторанного бізнесу Львова – я вважаю, що вона має висловитися з цього приводу і зупинити це свавілля 90-их! І може тоді я прийму для себе рішення: входити до Гільдії, чи ні. Анонімно, львівський ресторатор.»

Джерело: kava.lviv.ua

Здесь можно оставить свои комментарии.

Комментариев нет: