Ресторан Little Bay у Лондоні знайшов спосіб, як привабити клієнтів у часи фінансової кризи. У лютому офіціанти не виставлятимуть рахунків клієнтам, тож кожен відвідувач платитиме стільки, скільки вважатиме за потрібне.
“Відвідувачі не оримують рахунків, лише прохання заплатити. Тож наші клієнти можуть заплатити і 100 фунтів, і один пенс, залежно від того, наскільки їм сподобалася страва. Навіть якщо відвідувач не залишить ані копійчини — ставлення до клієнтів має бути таким самим, ніби він заплатив 50−60 фунтів,” — каже Пітер Ілік, який 26 років займається ресторанном Little Bay на півночі Лондона.
До цього “антикризового” кроку холодні закуски у Little Bay коштували 3−4 фунти, а головні страви — зазвичай 10 фунтів. “Антикризові” заходи не розповсюджуватимуться лише на алкоголь: стала ціна розповсюджується на вина та інші напої. А от питна вода до столу подаватиметься безкоштовно.
Нововведення пана Пітера, на його думку, користуватиметься великим попитом, оскільки навіть заможні працівники фінансового центру в Сіті починають шукати заклади, у яких можна дешево поїсти.
…
Джерело: kava.lviv.ua
Комментариев нет:
Отправить комментарий